Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Nu a fost introdusa o sursa
Redacția
889
Microsoft a luat o decizie crucială cu privire la una dintre cele mai populare serii de jocuri din lume, Call of Duty. Conform rapoartelor Wall Street Journal, discuțiile interne au culminat cu hotărârea de a aduce cel mai recent titlu din seria dezvoltată de Activision Blizzard (acum sub umbrela Xbox) pe platforma Game Pass de la Microsoft, chiar de la data lansării.
Această mișcare, deși anticipată de mulți, va implica, fără îndoială, o pierdere financiară semnificativă pentru Microsoft, deoarece jocul nu va mai fi vândut direct, ci va fi inclus în abonamentul Game Pass. Cu toate acestea, Microsoft va beneficia în continuare de venituri din vânzările de pe alte platforme, întrucât au fost de acord să lanseze Call of Duty și pe consolele PlayStation și Nintendo pentru următorii 10 ani.
Înainte de a fi achiziționată de Microsoft, Activision a manifestat rezistență în a-și oferi jocurile prin platforme de abonament. Cu toate acestea, aducerea noului Call of Duty în Game Pass reprezintă o schimbare semnificativă de strategie, care va aduce cu siguranță beneficii platformei de abonament Xbox.
Phil Spencer, CEO al Microsoft Gaming, a subliniat recent dorința companiei de a include întregul portofoliu de jocuri ZeniMax, Activision Blizzard și Xbox Game Studios în Game Pass încă de la lansare. Această decizie se aliniază la această viziune strategică.
Confirmarea oficială și mai multe detalii despre includerea lui Call of Duty în Game Pass sunt așteptate să fie dezvăluite la evenimentul anual al Game Pass, programat pentru 9 iunie. După acest eveniment, un alt eveniment cu focus pe o "franciză iubită" indică, din nou, potențiala venire a Call of Duty în Game Pass.